Как да предотвратим банване на рекламен акаунт във Facebook?

В тази статия ще ви споделя как да избегнете евентуално банване на вашия рекламен акаунт във Facebook. Да, всеки се е сблъсквал с този проблем, но не всеки знае защо се е случило.

Политиката на Facebook е такава, че не дават особено много информация относно причината, поради която са ви блокирали и вие сами трябва да разберете каква е.

За изминалата година имам над 100 сесии с тях като е имало периоди, в които си пишем всеки ден. Да, изключително тегав процес. Ще напиша и статия, в която ще ви споделя как протича комуникацията ми с тях, за да ми върнат акаунта.

Какво трябва да правите:

  • Ясно опишете времето за доставка (на вашата целева страница)
  • Направете страница с Често Задавани Въпроси (FAQ), политика за поверителност, условия за ползване и връщане. Убедете се, че вашия уебсайт изглежда като бранд (марка), а не като случайна продажбена страница. В момента в интернет пространството има много dark advertising (това са рекламодатели, които продават продукти не отговарящи на политиката), това е причината Facebook да затегне изключително много мерките си за сигурност.
  • Опитвайте се да поддържате вашата Facebook страница чиста, с добра репутация.
  • Споделяйте често съдържание във вашата Facebook страница (снимки / видеа)
  • Попълнете цялата налична информация, която имате – Уебсайт, адрес, телефони, за нас и т.н.
  • Използвайте филтър за нецензурирани думи, за да премахнете негативните коментари от вашата страница. Това може да го правите и ръчно. Ако смятате, че не може да отговорите адекватно и няма да предизвикате още по-сериозна вълна от негативни коментари, то може просто да изтриете негативния коментар. Важно е обаче да си вземете поука от това, което е написал потребителя, за да се поправите (ако е възможно).
  • Винаги използвайте бизнес мениджъра, за да влезете в рекламния си акаунт, НИКОГА не използвайте
    личен профил за вход, особено от различна локация
  • Когато направите първия си рекламен акаунт в бизнес мениджъра, бъдете сигурни, че ще пускате кампании, които ще бъдат одобрени. Понеже в началото всеки БМ (бизнес мениджър) има право на 1 рекламен акаунт, то след харчване на 10-20$ ви отключва още 4 и така максималната бройка на рекламните акаунти, които може да създадете става 5. Създайте тези 4 рекламни акаунта, които ви позволи, просто за да имате повече активни рекламни акаунти в бизнес мениджъра.
  • Потвърдете бизнес мениджъра си като попълните информацията, която Facebook ще ви поиска – Данни за фирмата, платежни инструменти и т.н.
  • Имайте предвид, че за всяка 1 отказана кампания, трябва да имате 10 одобрени. По този начин ще държите статуса на рекламния си акаунт в добра кондиция. Ако не ви одобрят рекламна кампания, най-добре да я изтриете от рекламния акаунт и да направите няколко рекламни кампании с много нисък бюджет (минималния е 1$ на ден) просто за да поддържате това съотношение.
  • Разгледайте политиката на FB: https://www.facebook.com/policies/ads/

Какво НЕ трябва да правите:

  • Не използвайте прекалено агресивни изображения (ако е възможно не използвайте дори стокови изображения )
  • Не използвайте червени рамки, стрелки, бутони и всякакви такива агресивни елементи върху визията на рекламата
  • Не се опитвайте да заблудите/измамите потребителите
  • Не използвайте броячи с обратно отброяване на вашата целева страница (Landing Page)
  • Не давайте конкретни обещания в рекламите си („Направете $$$ за 1 месец с този продукт“ или „Отслабнете с 10кг за 1 месец“ и т.н.)
  • Не призовавайте аудиторията си, не говорете лично („Недоволен ли си от резултатите, които постигаш?“)
  • Не използвайте домейни от myshopify, clickfunnels, leadpages. Използвайте собствени домейни. Clickfunnels е изключително добра платформа, но дори и тя има опция за интегриране на собствен домейн.
  • Уверете се, че по вашите рекламни изображения няма – много човешка плът (Facebook не обича много разголени снимки), преди/ след (продукти за отслабване или разкрасяване), оръжия, наркотици и т.н.

Разбира се, това са основните неща, които трябва да правите и да НЕ правите. Съветвам ви да не правите нови Facebook акаунти, ако вашия бъде блокиран от рекламна дейност, защото платформата е изключително умна и ще разбере това. Следи ви абсолютно всичко – IP адрес, MAC адреса на компютъра ви, Cache на браузъра, изкуствения интелект следи и дори снимките, които ще качите в новия профил дали вече не присъстват в профила на някой друг и дали няма някакви други съответствия с профила на този човек.

5 1 vote
Оценка на статията
Subscribe
Notify of
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
Този уебсайт използва бисквитки, за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване.
Научи повече
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x