Най-добрият бургер на McDonalds

О, Да! Това е най-добрият бургер в света!

Най-добрият бургер в света? Наистина ли? Знам какво си мислите …

Замисляли ли сте се защо Макдоналдс продава повече бургери, отколкото всеки друг в света? Разбира се, чийзбургерът им е изключително вкусен, не ме разбирайте погрешно.

Техният Биг Мак има 2 шницела с говеждо месо, специален сос, маруля, сирене, кисели краставички, лук, но това не е достатъчно, за да ги направи най-продаваните бургери в света, нали?

Може би..

1
На кой Fast Food бранд са му най-добри рекламите? (Не бургерите)x

 

Популярният слоган на McDonalds е едно от основните оръжия на бранда.
Популярният слоган на McDonalds е едно от основните оръжия на бранда.

 

Печалбата се крие в семплия слоган, който марката налага. Момент, къде сме виждали това съобщение? О, да, в песен на Джъстин Тимбърлейк озаглавена със същото име – I’m lovin it.

McDonald’s разбират как простите послания, които марката използва им носят най-голяма стойност. А сега си представете точно обратното..

Представете си за момент, че рекламите на Макдоналдс всъщност ви показваха всеки детайл как правят своите бургери.

Сцената започва в покрита с мъгла, тревни пасища и рогат добитък. Кравите пасат меките връхчета на покритата с роса зеленина, докато слънцето изгрява над хълма. И гласът от рекламата започва със своята история…

Реклама на McDonalds, която

„Ние отглеждаме нашите крави, хранени с трева, в изключителни ферми с добри условия, докато станат на идеална възраст … за да бъдат заклани. След това ги караме с хладилни камиони до нашия завод за преработка и … ”

… и да, ще спра точно тук.

Защо спрях ли?

На хората не им пука как се прави бургера, не искат да мислят за това.

Те просто искат да ядат бургери.

Прости изречения и запомнящи се послания

Да, това работи.

Откакто се занимавам с дигитален маркетинг имам привилегията да изработя хиляди рекламни съобщения за малки, средни и големи фирми. Открих нещо критично при работата върху рекламите на големите компании. Преди да споделя тази изключителна информация, имайте предвид, че малките бизнеси първо трябва да започнат да четат книги как по-големите “риби” са пораснали.

Няма нужда да пишете изтъркани изречения в рекламите си, които пишат 70% от вашите конкуренти, придържайте се към простите изречения и послания.

Често малките фирми, тъй като нямат маркетинг отдел или собственикът е този, който предава важността на съобщението, се опитва да натъпче твърде много информация в рекламите си. Всеки детайл от техния продукт, тяхната услуга, предлагането им е толкова важно.

Проблемът е, че когато включите всеки детайл, защото всичко е важно, цялото съобщение става едно описание на вашия продукт, което трябва да присъства в целевата ви страница, а не в рекламата.

Става невъзможно да се определи каква всъщност е офертата, а всичко, което е важно, изведнъж става невидимо.

Послание, в което всичко е важно, няма нищо важно. Важните неща се губят.

Забавно е, когато чувате хората да използват израза  „TMI“ (too much information) през цялото време, но когато става въпрос за рекламата им, собствениците на фирми изглежда не вярват в „Прекалено многото информация“. Вместо това те смятат, че колкото повече информация, толкова по-добре. Това, което те не осъзнават, е че разказват на хората стъпка по стъпка как се прави бургера.

Процесът не е целта, вашата мисия е да продавате бургери.

Това са три невероятно прости стъпки …

Стъпка 1: Ангажирайте

Стъпка 2: Изложете вашата информация

Стъпка 3: CTA (Призив за действие)

Макдоналдс, най-УСПЕШНИЯТ бранд за бързо хранене, знае как правилно да се случват нещата.Не всеки човек в света ще бъде вашият идеален клиент и няма нужда да променяте всички.Освен това рекламите ви ще се изгубят в море от еднаквост в рамките на шума, който днес е интернет.

Ако не направите нещо, което прави марката ви да изпъква, да се популяризира или да се помни, вие сте загубени.

Вместо да направите някоя дългосрочна, скучна реклама, която не прави нищо друго освен да продава, продава и пак да  продава, какво ще кажете за създаването на реклами, които са уникални и се запомнят, за да можете да станете бранд за пример – вместо поредната скучна реклама в нечия начална страница.

Ако направите това, може би хората ще започнат да възпяват и вашия слоган.

5 4 votes
Оценка на статията
Subscribe
Notify of
guest
2 Коментари
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Антоан Валериев
Антоан Валериев
1 year ago

Много добра статия. Поздравления!

Този уебсайт използва бисквитки, за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване.
Научи повече
2
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
happy new year muggulu images wowindianporn.mobi karnataka school girls sex videos tamil actress xvideos iwanktv.pro rrdtube greek hentai hentai.name domo senpai marwadi sexy open wahmbahm.com guntur sex videos sex live mms indianhomevideo.net vidoes xxx.com
www indian nude arabsexflesh.com boobs sucking and pussy licking www.x videoes cyberpornvideos.com tullu sex video x video hot clubindianporn.info nepali bulu film desisex boafoda.info indan six video bf full nangi homeindiansex.mobi indian railway sex com
sexy blue movie ultraindiansex.info indian hd rape video mother in law sex newindiantube.mobi indian sex free chat used cars olx sobazo.com jio hotspot device indian sex reap originalindianporn.pro exbii indian indian webcam mms pornodoza.info malayalam xxx videos